Re: Ciekawostka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 20:25:45 MET DST

On Sat, 7 Oct 2000 16:43:54 +0200, Filip Piechota <filaj_at_lonet.gdynia.pl> wrote:

>"Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> wrote in message

>Ja chyba jakis ciemny jestem, ale o co chodzi im z ta altavista???

Moze ja odpowiem - napisalem ze jest to SPAM - dostalem odpowiedz (wraz z
definicja spamu sciagnieta z wyszukiwarki) ze jest to conajwyzej bulk-mail. Na
skierowanie go do jargon file nie otrzymalem jeszcze odpowiedzi .

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
There are too many states. Please eliminate three. I am not a