Re: Ciekawostka

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 02:45:18 MET DST

On 6 Oct 2000 10:09:59 GMT, Miros/law `Jubal' Baran <baran_at_hell.pl>
wrote:

>Zadzwoniłem, uprzejmy rozmówca przyznał, że wprawdzie działania tego
>rodzaju są nieetyczne, ale przecież nie zabronione przez prawo. Wnoszę
>z tego, że nie rozumie, dlaczego takich rzeczy robić nie powinien. Cóż,
>kolejny wpis do /etc/postfix/bad_sender.rx ;->

A to ja ich wlasnie mailem uswiadomilem ze sa zakazane przez prawo -
moj e-mail jest w pelni prywatny, u komercyjnego providera za wlasne
pieniadze wykupilem i jest takim samym skladnikiem danych osobowych
jak adres zameldowania w rowniez wynajmowanym mieszkaniu...
Niech jeszcze choc raz sie odezwa - wale skarge do kogo trzeba -
normalna prawna droga, jak im przyjda z policja dyski przejrzec to
rura im zmieknie...

--
Darek