Re: SDI = plama na maxa

Autor: bufcio (bufcio_at_plobox.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 16:33:53 MET DST

Użytkownik <tomek_at_waw.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rn4ea$5oj$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
> TeleSfor <telesfor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

(...)
> Tylko musi byc miejsce gdzie mozna interweniowac. W Regulaminie "uslugi"
SDI
> jest, ze trzeba natychmiast zglaszac wszelkie awarie. Rozumiem - pilotaz.
> Tylko k* gdzie???

Ja jak odbieralem SDI dokonalem z administratorem wymiany:
-ja jemu kartke z loginem i haslem jakie chcialem,
-on mi numer telefonu bezposrednio do niego w razie problemow.

A z tego co slysze po sieci to nie tylko SDI kuleje ale dial-up'y tez :(

Robert N.