Re: SDI = plama na maxa

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Sat 07 Oct 2000 - 14:20:26 MET DST

TeleSfor <telesfor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

: Rozumiem zdenerwowanie uzytkownikow, ale czy nie lepiej z kazdym takim
: problemem walic do lokalnego przedstawiciela telepsa?

Dzownie na informacje 913. Pytam sie o numer pod ktory mozna skladac
reklamacje dotyczace SDI. Uzyskuje numer do: Polski Internet.
Nie wiem co to wiec szanownej pani informatorce uswiadamiam, ze SDI (Szybki
Dostep do Internetu) to usluga oferowana przez Telekomunikacje Polska S.A.
Dostaje numer: 20-21-22. Z czyms sie wam kojarzy? No, tam to moglbym sobie
reklamacje skladac. Zenada. Totalna. SDI padniete na amen (sa momenty kiedy
po prostu jestem odciety) a ta ##%$# firma nawet nie ma numeru do
reklamacji od SDI a jak skladalem na numer od reklamacji telefonicznych
(pare tygodni wczesniej) to nie wiedzieli co z tym zrobic i mialem przez 4
dni odciety telefon choc awarie po tych czterech dniach bezczynnosci
usunieto w 15 minut.

: Wydaje mi sie ze po kilkudziesieciu takich interwerncjach moze by sie cos
: zmienilo.

Tylko musi byc miejsce gdzie mozna interweniowac. W Regulaminie "uslugi" SDI
jest, ze trzeba natychmiast zglaszac wszelkie awarie. Rozumiem - pilotaz.
Tylko k* gdzie???

: Albo w sumie ja juz nic nie wiem...
: Dlaczego? Przeczytaj znany text
: http://www.telesfor.prv.pl/jaja/rozne/linux_i_tpsa.txt

Tym bym sie nie ekscytowal. Mogles pytac o QNX'a. Ciekawe jakie wtedy trzeba
by wnioski wyciagnac.

: Skoro tam tacy ludzie pracuja to... ja dziekuje

Dokladnie.

: Marcin (vel TeleSfor) http://www.telesfor.prv.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Na razie SDI odetkane. Zobaczymy jak dlugo. Ciekawe czy zbonifikuja
abonament.