Re: Sprawa lipy wyjaśniona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 21:10:31 MET DST

On Fri, 06 Oct 2000 16:52:04 +0200, citizen Jacek Grodzki testified:

> Może nie wiesz, ale jest określone w przepisach jaki zakres usług
> wykonuje przewoźnik i kupując bilet zawierasz umowę na ten zakres.
> Podejrzewam, że o przewodnikach nie ma tam mowy, więc reklamacja tego
> nic by nie dała. Natomiast jeśli autobus nie dojedzie tam, gdzie miał
> dojechać, to jestem przekonany, że reklamacja byłaby skuteczna.
        A myślisz, że jeśli np. nie dojechałby na Twoją ulicę, bo akurat
byłaby jakaś leperiada albo inny mrj. Vis, to też?

bart

--
"Don't come over here and piss on my gate. Save it, just keep it off my wave"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/