Autor: Jacek Grodzki (jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 16:52:04 MET DST
Bart Ogryczak wrote:
> Wsiadasz sobie do autobusu 180, tam leżą za darmo przewodniki
> po trasie po której jedziesz. Czy fakt, że skasowałeś bilet upoważnia
> Cię do żądania odszkodowanie jeśli tych przewodników tam nie ma?
> Bo MSZ, bilet jest opłatą za przejazd, a nie za darmowe usługi dodatkowe.
>
Może nie wiesz, ale jest określone w przepisach jaki zakres usług
wykonuje przewoźnik i kupując bilet zawierasz umowę na ten zakres.
Podejrzewam, że o przewodnikach nie ma tam mowy, więc reklamacja tego
nic by nie dała. Natomiast jeśli autobus nie dojedzie tam, gdzie miał
dojechać, to jestem przekonany, że reklamacja byłaby skuteczna.
-- Pozdrawiam, Jacek Grodzki _/_/_/ _/_/ _/_/ mailto:jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl _/ _/ _/ _/ http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/ _/ _/_/_/ _/ /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:37:38 MET DST