Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 22:58:19 MET DST

"Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> wrote...

> Znalezc odpowiednia ilosc chetnych w poblizu i "podzielic" sie z nimi
> oplatami dla "dobrego providera" ...
Jedna z wartosciowszych wg.mnie podpowiedzi.
Tylko ze jest to jakby mnnozenie providerkow,
no i nie wiadomo czy "dobroc" "dobrych providerow"
jest stabilna dlugoterminowo w koncu oni tez przepychaja
sie przez jakiestam coraztobardziej zapchane kanaly.
A moze rozwiazanie z satelita jest lepsze?
Czy ktos mogl by mnie oswiecic w tym wzgledzie.
A konkretniej czy moze ktos tego uzywa i i jak sie
to ma w stosunku do tradycyjnych rozwiazan?

miab