Re: Nowe konto shell !

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 20:59:20 MET DST

On Wed, 4 Oct 2000 20:39:41 +0200, TeleSfor <telesfor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:
>Hehe...
>Rok akademicki sie rozpoczal. Zajecie ruszyly pelna para. I tak sobie stojac
>wsrod studentow i nie zwracjac uwagi swoim wygladem, ze jestem pracownikiem
>uczelni z sygnaturki slysze taki dialog:
>- Tyyyyy slyszales ze se mozna zalozyc konto tu na jakims zeusie ?
>- Noooo dzis mi jeden koles z innej grupy mowil.
>- Hmmm... ciekawe co tam mozna robic?
>- Nie wiem ale mozesz sie jakos telnetowac i robic obliczenia!

Heh, książki by można pisać z tym co się da usłyszeć
w okolicach hali komputerowej CK Politechniki Śląskiej.
A już szczególnie rotflastyczne są dialogi z operatorami,
kłopoty studentów ze zrozumieniem polskiego tekstu opisującego wymagania
jakie musi spełnić hasło, pierwsze spotkania ze światem unices... :)

--c