Nowe konto shell !

Autor: TeleSfor (telesfor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 20:39:41 MET DST

Hehe...
Rok akademicki sie rozpoczal. Zajecie ruszyly pelna para. I tak sobie stojac
wsrod studentow i nie zwracjac uwagi swoim wygladem, ze jestem pracownikiem
uczelni z sygnaturki slysze taki dialog:
- Tyyyyy slyszales ze se mozna zalozyc konto tu na jakims zeusie ?
- Noooo dzis mi jeden koles z innej grupy mowil.
- Hmmm... ciekawe co tam mozna robic?
- Nie wiem ale mozesz sie jakos telnetowac i robic obliczenia!
- Jak to?
- Noo normalnie tak jak dzwonisz na tepse 020 to na zeusa musisz wykrecic
jakis numer 157.158 (IP zeus'a to 157.158.1.3 - moj przypis)
- Aaaa... no to super dzis wieczorem w domu sprobuje!
- A masz juz to konto?
- Nieeeeee a jak sobie mam zalozyc? Co musze wpisac? Tak jak na tych dar
mowych imie i haslo?
- Podanie musisz wypelnic i pokazac legitke przy oddawaniu.
- Oooo! Juz lece po podanie.
- Ale ty studiujesz na wieczorowych...
- No to co?
- Wieczorowce nie zakladaja...

hehe no coz kazde poczatki sa trudne i na nauke nigdy nie jest za pozno.
Kazdy kiedys byl zielony...
Pozdrawiam wszystkich studentow i zycze jak najmniej uwalen sesji ;-)

--
Marcin (vel TeleSfor) http://www.telesfor.prv.pl
Politechnika Slaska - Gliwice