Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 21:00:07 MET DST

On Tue, 3 Oct 2000 20:15:41 +0200, citizen miab testified:

> Użytkownik "Bart Ogryczak" <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam>
> napisał w wiadomości > >Nie wszystkie umowy zawarte, są podpisane. Np.
> kupując bilet MZK
>
> Cos cieniuchno z logika.
> Nie placisz ani za pobyt w autobusie, ani za wozenie
> autobusem gdy w nim sie znajdujesz ale za przewiezienie
> autobusem do konkretnego celu i to w okreslonym czasie.
Ok napisze tak zebys zrozumial. Jedziesz sobie autobusem.
Jedziesz do kina. Kino jest zamkniete. Ty sugerujesz, ze
mozesz zadac z tego powodu odszkodowania od wlasciciela
linii autobusowej bo zaplaciles za bilet autobusowy.

Dla mnie EOT, bo i tak nic nie rozumiesz.
Zaleze sie, ze za ChRL nie zrozumiesz, ze 0,202122 to zwykly dumping.

bart

--
               "Where do i start? Where do i begin?"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/