Re: Sprawa lipy wyjaśniona.

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Tue 03 Oct 2000 - 19:11:57 MET DST

Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote:

: Tak samo jak każdego innego klienta który ma _podpisan± umowę_ i
: płaci za usługę dostępu do Internetu. Takiem klientowy rekompensata się
: należy.

Nie nalezy sie. Nie wiem dlaczego ale nie daja :-) Nie bede skladal
reklamacji za dwa dni, niech sie TPSA na mojej krzywdzie pasie. Jeszcze im
to wypomne :-)

: Choć w±tpię, żeby mogła przekroczyć wysoko¶ć abonamentu za dni
: kiedy nie działało.

Nie przekracza wysokosci 0 zlotych.

: bart

Z powazaniem