Re: Sprawa lipy wyjaśniona.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 20:23:30 MET DST

On Sun, 01 Oct 2000 15:19:24 +0200, citizen Adam Nojszewski testified:

> TPSA swiadczy tez usluge dostepowa do mojego biura, jak sie wykreci
> numer
> 825 xxxx. I co, jak sie za prawie kazdym razem nie dodzwonisz, rozlaczy
> Cie lub uslyszysz cisze w sluchawce (a impulsy leca) to wytlumaczysz to
> sobie "przeciez usluga dostepu do biura atnet.pl jest darmowa"???
        A jeśli zadzwonię na ten 825 xxxx i nie uzyskam połączenia z
internetem, to czy mogę rządać od Ciebie odszkodowania, bo nie udostępniasz
mi Internetu?!

bart

--
"This is what you need for any of the RAID levels: [...]
 Patience, Pizza, and your favourite caffeinated beverage."