Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 13:29:11 MET DST

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:

: Istota sprawy lezy w tym, ze urzednicy NASKowi _nie_chca_ tego zrobic.
Po raz *ostatni* powtarzam ci, ze nie jestem zadnym urzednikiem.

: System automatycznej rejestracji pozbawilby ich bowiem mozliwosci
: _decydowania_ o (nie) zarejestrowaniu domeny i zwiazanych z tym roznych
: beneficjow.
A moze jednak sie spotkamy... Mamy przeciez wspolnych kumpli. Nie
ukrywam, ze spotkanie takie byloby dla mnie duza przyjemnoscia.

-Mirek