Re: Licencje oprogramowania

Autor: Michał Frątczak 'Ender' (fratczak_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 14:51:37 MET DST

"Gwidon S. Naskrent" <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:
> Znaczy jakie pliki (tzn. z jaka zawartoscia)? Jak kazda technologia i

'tego typu pliki' (tu) = z muzyka
:)

> format zapisu, mp3 moze sluzyc do celow szlachetnych i celow niezbyt.

oczywiscie, nigdy nie twierdzilem nic innego :)

> Ejze, przeczytaj sobie definicje rozpowszechniania z art. 6 (w
> szczegolnosci slowa 'za zezwoleniem tworcy')

spokojnie :-) napisalem 'teoretycznie' - bo w praktyce faktycznie mozna
zostac za to ukaranym, tylko pokaz mi sedziego, ktory to zrobi :-) tym
bardziej, ze i szkodliwosc spoleczna niemal zadna i uszczuplenie cudzego
majatku nie do wyliczenia...
no i dochodzi do tego jeszcze kwestia zawilosci zwiazanych z kopiowaniem
w celach edukacyjnych :-) zawsze mozna kombinowac tlumaczac sie... (to
tak jak z dowodzeniem dochodow spoza deklaracji podatkowej - zawsze
mozna powiedziec, ze te dodatkowe sa z wlasnego nierzadu :-)))

a z tym 'zezwoleniem tworcy', hmmm... myslisz, ze warto w to brnac? ;-))

/.../
> Otoz i to wlasnie chcialem przekazac. Zas jesli chodzi o aspekt
> zarobkowy, to wiadomo, jak w tym kawale o bacy zlapanym w posiadaniu
> aparatury bimbrowniczej...

:-))
ano wlasnie - wyglada na to, ze przekonujemy sie nawzajem do tych samych
opinii :-))

--
Ender
Gdzie diabeł nie może, tam czas na Microsoft!