( Call Waiting ) >>>Jaka konfiguracja modemu aby rozłączał się z Internetem Gdy ktos w tym czasie do nas dzwoni?

Autor: JAN S. (zaklad_jj_at_hotmail.com)
Data: Sun 24 Sep 2000 - 12:47:18 MET DST

Witam

            Mam taki problem ,mam jedna linie tel i się wszyscy w chacie
wkurzaja jak jestem na necie >> inni nie moga się dodzwonić.
Kiedys wyczytałem że jak sie włączy usługę Call Waiting - Informacja o
połączeniu oczekującym
to podczas surfowania jesteśmy automatycznie wywalani z Internetu, jak ktoś
próbuje sie do nas dodzwonić .

Od niedawna posiadam tą usługe - dot. tylko central cyfrowych .

Oczywiście Call Waiting nie był to tego stworzony ale działa , u mnie ,
niestety losowo ...

I Teraz mam pytanie do osób które z w/w usługi korzystają do celu zerwania
połączenia z internetem ,
 Lub do osob które wiedzą jak wyczulic modem na zakłucenia tak aby na
najmniejszy trzask na lini ; tutaj akurat : "bepp" zerwał połączenie".

Próbuje konfigurować modem aby rozłączał się po pierwszym lub drugim
dzwonku.
Zastanawiam sie jak go wyczulić na ten dzwiek "bepp" "bepp "

Obecnie mam ustawione
AT&N33&U&K2

tj przedział szybkości aby szybciej negocjował połączenie , oraz K2 -
kompresje sprzetową ON .

Z poważaniem

Grzegorz