Re: news.tpi.pl i sylaba 4.7

Autor: Krzysztof Pułapa (Krzysztof.Pulapa_at_comarch.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 09:30:15 MET DST

Przemyslaw Maciuszko napisał(a):
> Dodales, czy zmieniles tylko nazwe serwera poprzedniego polaczenia ?
Dodalem, jako zupelnie nowy serwer

> To moze zacznij od zresetowania listy artykulow ?
I tak zrobilem, skasowalem wszystkie katalogi z Communicator/News, jak na razie
chodzi w miarę, zobaczymy co będzie potem ... na razie mam problemy z niektorymi
grupami, bo po prostu jak w nie klikne to Sylaba zwisa ...

--
Krzysztof Pułapa, Kraków ----------------------------------
e-mail: Krzysztof.Pulapa_at_comarch.pl, jimi_at_irc.pl