Re: Licencje oprogramowania

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 22:39:32 MET DST

On Thu, 21 Sep 2000 12:44:43 +0200, Marcin Jagodzinski
<pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl> wrote:

>A co jest zakazane? :-) Usuwanie plików? Wpisów z rejestru?

Łamanie umowy licencyjnej. Jeśli umowa przewiduje że wolno używać 30
dni i ani dudu więcej, to niezależnie od tego czy program działa nadal
po tym okresie, czy też trzeba go łamać kołem, naruszasz umowę,
kapewu?

>Tak mi się wydaje.

Jest takie powiedzenie 'najgorzej jak się komuś wydaje'... Może to
jest program, a może nie jest. Ustawa nie zawiera definicji takowegoż,
co jednak nie przeszkadza w uznaniu batcha za "środek" (w
ostateczności).

GSN