Zapytanie odnośnie odpowiedzi i wysyłania nowych ogłoszeń

Autor: Hoczkin's (mhns_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 21:54:19 MET DST

Witam wszystkich :)
Nie wiem czy dobrze trafiłem ale problem jest tego typu :
Dlaczego nie ma moich ogłoszeń ani odpowiedzi na post'y ?
Czy jest to winą oprogramowania Outlook Express ?
Czy to problem źle skonfigurowanego serwera newsów ? (raczej nie)
p.s.
Pewnie i tak nie otrzymam odpowiedzi na mojego post'a poprostu nie dojdzie
:) - ale zawsze warto spróbować .

Hoczkins