Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 00:01:32 MET DST

Tomasz Piłat <poncki_at_atm.com.pl> wrote:

> I przepraszam, kto tu jest złodziejem?

Poza tematem:

Nie oplaciłem domeny w terminie; mój list z prośbą o usunięcie delegacji też
nie wywolal żadnej reacji. Dopiero teraz, po poście na polipie dostałem
maila z informacjią, że delegacja zostaje usunięta. To jest normalne?
Dosponentem domeny na wniosku bylem ja.

Jeśli mój tok myślenia jest błędny, to bardzo proszę o krytykę i wytknięcie
mi moich blędów w rozumowaniu; będę bardzo wdzięczny.

Na stronie znalazlem takie oto "napisy":

 4) Jakie sa konsekwencje nieopl/acenia faktury VAT?

W wypadku nieopl/acenia przez Abonenta (dysponenta domeny) opl/aty okreslonej
w fakturze VAT w wyznaczonym terminie jej nazwa jest usuwana. Poniewaz w NASK
nie jest prowadzona w zadnej formie rezerwacja nazw, powtorna rejestracja
domeny bedzie mozliwa po uregulowaniu zalegl/ych opl/at i bedzie zalezal/a od
istniejacych w tym zakresie mozliwosci (wolnych nazw). Od powtornej
rejestracji pobierana jest nowa opl/ata rejestracyjna.

 VI) Co sie stanie z domena za ktora nie bedzie wniesiona opl/ata?

W wypadku nie uiszczenia opl/aty w terminie, domena jest usuwana. Ponowna
rejestracja bedzie mozliwa po uiszczeniu przez abonenta opl/aty zalegl/ej z
odsetkami, zl/ozeniu ponownego wniosku oraz uiszczeniu opl/at za rejestracje i
utrzymanie domeny (pkt. 9 zasad rejestr.)

--
            Filip Ozimek, filip_at_zamoyski.edu.pl
   \ | /