Re: Licencje oprogramowania

Autor: Michał Frątczak 'Ender' (fratczak_at_polbox.com)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 08:45:13 MET DST

"Babba" <wawa_at_warszwa.com> wrote in message
/.../
> wchodzi glina, i dwóch faciów - jeden z BSE i drugi mądry od
komputerów.
> I co?
> Jestem spokojny i niech sobie grzebią.
> Ale powinni czy nie pokazać nakaz (sędzia czy prokurator?) zezwalający
na
> przeszukanie.

jasne, ze powinni - nic na gebe... tyle, ze chyba prokuratura wystarczy
(chociaz mam nadzieje, ze jednak sedzia sie powinien podpisac)

> Dotarły do mnie słuchy że wpadł "wo...k".

co to znaczy 'wpadl'? kontrola byla ale 'wpadl'?

> co to było? dlaczego? jak? ploty?

konkurencja?

> dalej: przegrane przy pomocy napstera mp3 jest piractwem?

hi, hi, hi - generalnie prawie kazde mp3 jest piractwem, a kopie na
wlasny uzytek (na dowolnych nosnikach i dowolna technika), nie sa - tzn.
tak do konca to nie jest jasne, bo z tekstu ustawy by wynikalo, ze sa
ale nie sa scigane - ale ja nie prawnik, moze cos pokrecilem :-))

--
Ender
Gdzie diabeł nie może, tam czas na Microsoft!