Re: Licencje oprogramowania

Autor: Babba (wawa_at_warszwa.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 19:41:48 MET DST

> > rewizja bez nakazu prokuratora?
>
> a to sedziego juz nie trzeba?

czytałem te wypociny o prawie autorskim i bełkot dla mnie jest to
nieprzeciętny.
prawnik pewnie wie o co chodzi.
interesuje mnie taki szczegół:
wchodzi glina, i dwóch faciów - jeden z BSE i drugi mądry od komputerów.
I co?
Jestem spokojny i niech sobie grzebią.
Ale powinni czy nie pokazać nakaz (sędzia czy prokurator?) zezwalający na
przeszukanie.
Dotarły do mnie słuchy że wpadł "wo...k".
co to było? dlaczego? jak? ploty?
dalej: przegrane przy pomocy napstera mp3 jest piractwem?
Osobiście zachęcam klientów do kupienia sobie oficjalnych wersji, a od czasu
SO5.2PL
odradzam im MS i większość sobie nie krzywduje.