Re: jobseek.pl, nask, squatters

Autor: SISQO (sisqo_at_board.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:02:35 MET DST

> ps. Moze po prostu domena okazała się być mało ciekawa, i nie warta
> rejestracji przez "kogos" wyżej, i mi powiedziano ze jednak wniosek nie
> wazny i muszę jeszcze raz wysłać ? Inaczej pewnie by była cisza przez
> miesiąc-dwa a potem
> # host -t ns ....
> i niespodzianka ???

tia. juz mialem takie przejscia.
chyba sie wqrw*e i zloze zazalenie, wniosek czy Bog wie co jeszcze do Urzedu
Antymonopolowego i Ochrony Konsumentow. za to sie musi w koncu ktos zabrac.

NASK to jajca, a nie normalna instytucja!
telefony wewnetrzne do adminow nie dzialaja juz chyba od czerwca...

pozdrawiam,
Kamil

--
 "Gdyby Szatan nie istnial, a czlowiek mialby go stworzyc,