Re: jobseek.pl, nask, squatters

Autor: Krzysztof Kretkiewicz (krecik_at_polbox.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 11:29:10 MET DST

On 18 Sep 2000, Mirek Luc wrote:

> : : wniosek.pl wydrukowałem i wysłałem do NASKu. Czekałem pierwszy
> : [...]
> : Poprosze administracje o sprawdzenie, o co sie rzecz rozchodzila.
> Okazalo sie, ze przysylales (albo twoi kumple) niepodpisany wniosek!
> Czyli niewazny! Moze nie demonizujmy tego NASKu...
Ale o tym, ze wniosek jest niewazny, bo niepodpisany, albo jakikolwiek
inny powod, nie mozna sie dowiedziec normalnie.
Pytam sie, czy wszystko wporządku z wnioskiem, czy dotarł, czy jest
poprawnie wypełniony, czy nic więcej nie potrzeba (po miesiącu prób
zarejestrowania domeny już się nauczyłem dopytywać). Odpowiedz, tak,
tak,wszystko wporządku.
Zadzwoniłem sobie kontrolnie następnego dnia, żeby sprawdzić, czy na 1000%
jest wszystko w porzadku.. po czym pani zadowolona, mi mówi, ze musze
wniosek jeszcze raz przesłac, bo czegos jej tam brakuje, jak się
zapytałem, czemu wczoraj mi tego nie mogła powiedzieć, nie
odpowiedziała...

No to do cholery, kto tam pracuje ???

BTW. sprawa dotyczyla rejestracji domeny na osobę prywatną, i chodziło o
pole numer dowodu osobistego... wysłałem raz... to się potem okazało że
jeszcze czytelny podpis needed... ale o tym cisza była...

ps. Moze po prostu domena okazała się być mało ciekawa, i nie warta
rejestracji przez "kogos" wyżej, i mi powiedziano ze jednak wniosek nie
wazny i muszę jeszcze raz wysłać ? Inaczej pewnie by była cisza przez
miesiąc-dwa a potem
# host -t ns ....
i niespodzianka ???

Krzysztof Kretkiewicz