Re: Znowu nie dziala...

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 17:00:37 MET DST

Piotrze!

> Co to za 'ten sam czas'? Tzn. godzina?

Czy masz problemy z zapamietywaniem kontekstu dluzszego niz 10 slow?
Napisal dwie linijki wyzej ze mial o tej samej godzinie takie problemy,
z uwagi na forme wypowiedzi zapewne, w nastepnym zdaniu uzyl innej formy
aby uniknac powtorzen.

> Hm. A jak sprawdziłeś, że działał poprawnie?

Obawiam sie, ze np. polecenie host jest mu znane. Frasunkowi akurat
brakow merytorycznych obawialbym sie wypominac (no chyba ze chcesz sie
nabawic kompleksow jak niektorzy administratorzy, nadal wierzacy w swoja
nieomylnosc), jemu w kazdym razie nikt nigdzie sie nie wlamuje :-)

Potwierdzam ze i u mnie wystepuje tego typu problem, i zamiast pisac
150 majli na newsach zajalbys sie jego rozwiazaniem moze? Bo z tego co
widze, wiecej osob to samo zaobserwowalo. Szczerze mowiac zaczynam sie
troche dziwic jak wiele jest osob, ktorych glownym zajeciem jest gadanie
i robienie szumu wokol siebie :/

pozdrawiam,
karpio

PS. Oczywiscie problem zaobserwowalem jako "inna osoba", poniewaz (z
powodu naduzyc koordynatora) dostep do lublin.irc.pl dla jednego z
klientow LUBMAN (firmy XYZ) zostal zablokowany. Swoja droga zastanawiam
sie od kiedy Piotr Kucharski decyduje do jakich zasobow sieci LUBMAN UMCS
moga miec dostep klienci LUBMAN UMCS a do jakich nie?