Re: CO O TYM SĄDZICIE???

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 16:27:37 MET DST

On Mon, 18 Sep 2000 12:28:14 +0200, Bohun <bohun65_at_poczta.fm> wrote:
> Chcę wraz z paroma kolegami założyć sieć lokalną na
>naszym osiedlu... niestety nie mieszkamy w bloku,
>ale raczej w domkach oddalonych w pewnym stopniu od siebie...
>
> i tu mamy problem: jak poprowadzić kabel łączący nasze kompy...
>Oczywiście kopanie w ziemi nie wchodzi w rachubę...

Moze karty Symphony - radiowe . Dosc niewygorowane ceny .

>Myśleliśmy o zawieszeniu tego kabla na latarniach oświetlających
>ulicę... z pewnością taka operacja nie jest legalna, ale czy
>tak naprawde grozi to jakimiś konsekwencjami??? Czy ktoś spotkał
>się już z podobnym problemem... u nas na osiedlu jest już w ten sposób
>połączone ze 30 domów, do tej pory nie było z tym problemów, ale czy
>przypadkiem prędzej czy później ktoś z nadzoru budowlanego się nie
>przychrzani???

Isc do wlascicieli latarni i popytac - zrobic plan jakie latarnie zostana
zajete etc . W okolicach pruszkowa zaspiewano mi jakies 5 zl za latarnie za
kwartal czy porownywalnie smieszna cene .

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect.