Re: anonimowa poczta

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 05:44:29 MET DST

Marek Gorka wrote:

> naszym lancuszku remailerow. i zaden "dzieciak" z zadnej kafejki nie bedzie
> wiedzial ani CO wysylamy, ani tym bardziej DO KOGO (!).

Bedzie, bedzie. Nie potrzeba do tego Echelona, wystaczy SilentWach lub
cos w tym rodzaju. Zapisze nawet Twoj prywatny klucz PGP ktory
przyniesiesz na dyskietce. I zapisze kazdy klawisz, ktory nacisnales.

Kafejka to najgorsze z mozliwych rozwiazan, z zalozenia jestes
szpiegowany.

Najlepsze rozwiazanie to laptop, modem akustyczny i (zawsze inna) budka
telefoniczna. A do tego egzotyczny numer dostepowy, na pewno nie 0-20.

Odsylam tez do (calkiem IMHO kompetentnego) artykulu Leszka K. Talko w
ostatnim Magazynie Gazety ("Przyjdzie do mnie facet w czerni").

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070