Re: wortal czy vortal

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 23:26:16 MET DST

Piotrek Kapczuk <piotr.kapczuk_at_hoop.com.pe.el> wrote:
[..]
> Eee... vortale srale. To jest tylko lep na cienkomózgich marketingowców.
> Przeciętny internauta zaczai co to jest portal tematyczny,

A możesz tak w kilku zdaniach opisać przeciętnego internautę ?

[..]
> Uważam, że takie bardzo uczone terminy zanikną. Dlatego, że zanim się
> przeciętny Kowalski oswoi z tym tematem to w internecie powstaną dziesiątki
> innych pojęć. Poza tym Kowalski zawsze idzie na łatwizne a vortal to jakby z
> łacicny czy jak ;) Trza się za dużo uczyć.

Dobra. Jedno już mam. Przeciętny internauta nazywa się Kowalski.
Ciekawe ilu Kowalskich ma dostęp do sieci publicznej.
Jakbyś mógł podać bliższe dane tych Kowalskich na podstawie wyznaczałeś
parametry "przecietnego internauty" (nie wiem dlaczego ale ale słowo
internauta kojarzy mi się jakos tak równie egzotycznie jak słowo kosmonauta
- obu ciężko spotkać na ulicy).

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*