Re: anonimowa poczta

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 22:45:44 MET DST

On Thu, 14 Sep 2000 22:29:48 +0200,
Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:
>Kafejka ktora obsluguje dzieciak? Daj spokoj, przeciez maloletniego
>nie mozna (na powaznie) zatrudnic.

Oj, to nie tak dosłownie.
To że ktoś skończył 18 lat oznacza, że już może pracować,
a niekoniecznie że jest dojrzały i odpowiedzialny.
Nie twierdzę, że Ci z kafejek to są osoby niedojrzałe i nieodpowiedzialne,
jednak nie mam gwarancji jacy są, a trochę już widziałem w życiu
(szczególnie jeśli chodzi o młode osoby zatrudnione w branży internetowej).
Jest to wystarczający powód, żeby im do końca nie ufać.

--c