Re: wortal czy vortal

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 19:35:19 MET DST

Gwidon S. Naskrent wrote:
>Jak chce informacji, to biore pilota i przelaczam na teletext CNN.
>Moge poczytac duzo i w spokoju. Denerwuja mnie ludzie ktorzy
>podniecaja sie mozliwoscia dostawania najswiezszych informacji przez
>Internet. Przeciez to wszystko juz bylo.

niby fakt - informacje czytam najczęściej w telegazecie TVP, ale nie przesadzaj
- wszystkie pozostałe teleteksty są łagodnie mówiąc - marne
inna sprawa, że dobrej polskiej wyszukiwarki nadal nie znalazłem, mimo
istnienia wielu portali, wortali i "firm internetowych", ale użytkownik
jest tu chyba najmniej ważny

--
Love is automatic pleasure
Virtual reality