Re: Sztywne ??cze

Autor: Tomasz Piłat (poncki_at_atm.com.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 14:12:14 MET DST

Bartosz Ratajczak <bratajczak_at_supermedia.pl> pisze:
> [...]
Czy masz modemy PairGain? Jeśli tak, to jest u nich standardowy objaw.

> Na tym laczu zastosowane sa modemy, ktore wymagaja numerowania interfejsow
> WAN (czyli nadania adresow IP od strony linii). W takich wypadkach
> uzywany adresow sieci prywatnych (do ktorych, jak wiadomo, nie ma tras
> routingu) dlatego w Windows wynik dzialania polecenia traceroute wyglada
> tak jak powyzej. Nie swiadczy to o nieprawidlowosciach.
A Windows prawda!
Oczywiście, że świadczy o nieprawidłowościach.
Każde urządzenie, które wysyła do internetu ICMP *MUSI* mieć
''legalny/publiczny'' adres IP. Inaczej to nie będzie działać prawidłowo!

TP

--
Tomasz 'Poncki' Piłat, ATM S.A.
tomekp(a)atm.com.pl, PONC1-RIPE, 15372072-ICQ