Re: Sztywne łącze

Autor: Bartosz Ratajczak (bratajczak_at_supermedia.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 10:50:29 MET DST

On Mon, 11 Sep 2000, Kate wrote:

Witam!

> Zrobiłam tracert w wyniku czego otraymałam:
>
> 1 1 ms 1 ms 1 ms 195.168.1.1 odpowiednich tras
> 2 * * * UpˆynĄˆ limit czasu ľĄdania.
> 3 * * * UpˆynĄˆ limit czasu ľĄdania.
> 4 8 ms 9 ms 9 ms c4-fe0.win.poznan.supermedia.pl
> [212.75.127.65] odpowiednich tras trwaˆych.
>
> Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co oznaczają te gwiazdki w tym akurat miejscu?
> I czy mają one wpływ na szybkość i stabilność działania łącza?

Na tym laczu zastosowane sa modemy, ktore wymagaja numerowania interfejsow
WAN (czyli nadania adresow IP od strony linii). W takich wypadkach
uzywany adresow sieci prywatnych (do ktorych, jak wiadomo, nie ma tras
routingu) dlatego w Windows wynik dzialania polecenia traceroute wyglada
tak jak powyzej. Nie swiadczy to o nieprawidlowosciach.

PS. Natomiast obecnosc w powyzszym zapisie adresu 195.168.1.1 jest z
pewnoscia nie na miejscu i swiadczy albo o niewlasciwej konfiguracji Pani
komputera, albo o popelnieniu literowki przy przepisywaniu/wklejaniu
wyniku traceroute'a.

pozdrawiam

--
Bartosz Ratajczak