Re: wortal czy vortal

Autor: Dawid Sadulski (dsadulski_at_online.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 11:16:10 MET DST

> Eee... vortale srale. To jest tylko lep na cienkomózgich marketingowców.

No tak z takim jezykiem to faktycznie lepiej nie uzywaj tych slow najlepiej mowic
"Kali chce jesc" a moze "zrec"

> Przeciętny internauta zaczai co to jest portal tematyczny,

Nie chodzi o zaczjenie tylko o poprawne wyslawianie sie a to ma bardzo duze
znaczenie. Przynajmniej dla tych ktorzy chca to robic na poziomie.

> jeśli w ogóle go to
> zainteresuje.

Portale tematyczne beda bardzo popularne bo tylko one dadza najwiecej informacji

> Jeszcze bardziej przeciętna gospodyni domowa zapamięta tylko co
> to znaczy onet.pl czy interia.pl.

No to juz przklad dziwny. A ja ci powiem wiecek przecietny zbieracz makulatury
nawet nie bedzie wiedzial co to onet i co z tego?

> Uważam, że takie bardzo uczone terminy zaniknš.

A ja nie przeciez musisz jakosc cos nazwac. jabyc nazwal portal gdyby nie bylo
tego slowa. zaczalbys pewnie od "a takie cos..."

> Dlatego, że zanim się
> przeciętny Kowalski oswoi z tym tematem to w internecie powstanš dziesištki
> innych pojęć

Dlatego nie bedzie ich uzywal ale inni beda.

> . Poza tym Kowalski zawsze idzie na łatwizne a vortal to jakby z
> łacicny czy jak ;) Trza się za dużo uczyć.

No ta jak sie nie chcesz uczyc to chyba najlepiej makulature pozbierac ;-)

> Ano najlepiej by było go nie rozmieszać bo się biedakowi, zajady porobiš :)

Bez komentarza