Re: Sztywne łącze

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 10:27:07 MET DST

"Kate" <kete_at_domek.cp.pl> wrote in message news:8pn6uh$635$1_at_news.tpi.pl...
> Dobra koniec tej dyskusji :-)
> Oczywiscie, ze jest 192.168.*.*
> Specjalnie to zmienilam, ale jak widac niezbyt sensownie.

Jak widać :)

> Ale przeciez nie o to sie pytalam w moim liscie,
> wiec po co te dywagacje?

Żeby dojść do tego "Specjalnie to zmieniłam" :) Numerki, które podałaś mają
"specjalne" znaczenie w Internecie - są to tzw. adresy IP prywatne
(RFC1918). Wynika z tego, że jesteś podłączona do Internetu za jakąś
Maskaradą czy innym NAT, czyli Twoje połączenie może zachowywać się inaczej,
niż wynika to z podręczników :P i w takim przypadku gwiazdki mogą być (ale
niekoniecznie są) zupełnie na miejscu. Znaczą one tyle, że kolejny host w
drodze nie odpowiedział na pakiet wysłany przez traceroute. Albo
odpowiedział, ale odpowiedź nie doszła do Ciebie.

Obawiam się, że na Twoje wątpliwości może odpowiedzieć tylko dostawca
Internetu, do którego jesteś przyłączona. Czy to jest supermedia, tak przy
okazji?

Pozdrowienia