Re: Zakazane IP

Autor: Marek Trenkler (matren_at_no-spam.provider.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 11:31:35 MET DST

Użytkownik Syndrom Zwrotny <def2000_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8pks6i$q0m$1_at_news.tpi.pl...

> 4. W ciągu 45 minut połączenia namierzyło i przebadało moje komputery

Komputery przebadali? To tak łatwo się na nie włamać? ;)

> Jutro zapewne
> zastrzeli mnie jakiś Pan w ciemnych okularach, gdy będę wysiadał z
samochodu
> w centrum miasta, a słońce będzie nieznośnie jaskrawo rozświetlało
krew na
> mojej białej koszuli.

Myśl pozytywnie. Może jutro jakiś pan w ciemnych okularach powie Ci
"Eee... Mister Seendroam Zwuotni, we'd like to make a little amerikanski
wersja of your service, we need twoja licence. What do you say about $
100,000,000?" :)

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler