Zakazane IP

Autor: Syndrom Zwrotny (def2000_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 11:11:50 MET DST

Ostatnio Telekomunikacja przydziela dziwne numery IP zaczynające się od 213.
Jest z nimi kilka problemów.

1. Prawie nigdy nie mają odzwierciedlenia w jakiejkolwiek nazwie domenowej
(np. ppp...tpnet.pl). Musiałem przebudować zasady relay na obsługiwanych
przeze mnie serwerach e-mail moich klientów.
2. Niektóre serwisy w internecie odrzucają połączenie z takiego Dial-Up.
Nawet www. Co to znaczy "IP not in table"?
3. Windows 2000 Prof w 80% przypadków nie nawiązuje połączenia ze światem.
Wymienia dane tylko z serwerem dostępowym. Reszta internetu jest
"niedostępna". Mam już około 120 trefnych impulsów (około 40 zł) do zwrotu.
Ciekawe jak to na nich wymusić?
4. W ciągu 45 minut połączenia namierzyło i przebadało moje komputery około
10 wojskowych i rządowych serwisów ze Stanów Zjednoczonych. Jutro zapewne
zastrzeli mnie jakiś Pan w ciemnych okularach, gdy będę wysiadał z samochodu
w centrum miasta, a słońce będzie nieznośnie jaskrawo rozświetlało krew na
mojej białej koszuli.

((2))

PS. Jeśli jutro nie będzie słońca to się nie martwcie.