Re: Co jest z CANCEL? (bylo :Re: Sklepi internetowy -autoryzacja kart kredytowych)

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 16:00:31 MET DST

dnia Sat, Sep 09, 2000 at 03:41:50PM +0200, Konik Bujany napisal(a):

> To skąd obcy serwer miałby wiedzieć, że właśnie ty, chcesz skasować artykuł
> ? Tylko podpisanie obu przesyłek: kasowanej i kasującej, może dawać Ci taką
> możliwość. Tyle, że to musi być wykonane w sposób standardowy by nie
> utrudniało życia użytkownikom. Wbrew pozorom wszystkie techniki wprowadzane
> w nowych czytnikach takie są, ale z kolei autorzy niektórych czytników
> kompletnie ignorują standardy.

jezz, chociaz dawaj jakas przerwe albo cos skoro jestes niereformowalny..

wracajac do sedna, zle mnie zrozumiales, firltrowanie robisz Ty a nie
serwer, nie chcesz czytac nie czytasz i juz. serwer nie dotyka przesylki.

co do zawartosci naglowka to np mutt wstawia takie cos jesli koduje pgp

czyli nie widze problemu, niestety outlook nie widzi poprawnie tak
zakodowanego listu, pokazuje zalacznik txt, ale to jest outlook i niema sie
co dziwic ;^)

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-)