Re: Wady transparent proxy ?

Autor: Bartłomiej Jóźwiak (juzek_at_intra-trade.com.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 13:24:02 MET DST

"Piotr Auksztulewicz" <piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Mówiłem o Netmeeting. Jak działa proxy to wiem :-)

No i Ci odpowiedzial. NetMeeting dziala na innym porcie niz 80.
Transparent proxy filture caly strumien danych od Klienta, ale wylapuje
tylko te ramki ktore maja w nagłowku port 80, reszte przepuszcza dalej nic z
nimi nie robiac. Wylapane ramki sa obslugiwane przez proxy. Dla urzytkownika
jest to jednak nie widoczne nawe po IP.