Re: PROVIDERA SZUKAM

Autor: marco (pierog_at_village.uunet.lu)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 12:11:15 MET DST

> ZROBISZ SOBIE KRZYWDE ?

Dziecko, nie krzycz bo mnie uszy bola.
Nastepnie naucz sie odpowiadac poprawnie na posty w usenet, bo aktualnie nie
widac gdzie sie konczy cytat a zaczyna tekst.
A co do providerow, nie wiem czy zauwazyles, ale rozrozniamy:
- dostawcow lacz dial-up
- dostawcow lacz stalych
- firm zajmujacych sie hostingiem stron i skrzynek e-mail

Dodatkowo zadajc takie pytanie warto by bylo napisac w jakim miescie, gdyz
wiekszosc ISP to firmy regionalne.
A teraz idz sie wyspij bo chyba glowka rozbolala

--
m.p.