Re: Lenie w onecie

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 14:40:56 MET DST

Krzysztof Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org> wrote:

: Pewnego dnia, a było to Fri, 1 Sep 2000 17:40:23 +0200 przyszła do mnie
: wiadomość z adresu <fidor_at_friko.internet.pl> i powiedziała:

:>On 1 Sep 00 11:20:53 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
:>>> Ech, wszyscy tu mają masę 'świetnych' pomysłów z shellami, procmailami
:>>> i /dev/null (czy naprawdę tak trudno się domyśleć, że jeśli gość ma
:>>> frikowe konto na onecie, to o dostępie do shella nie ma mowy?),
:>>
:>>Wiesz, akurat nie zwrocilem uwagi z jakiego konta facet pisal...
:>>Jakos tak po sposobie napisania listu zdawalo mi sie, ze gosc ma konto
:>>shellowe...
:>
:>Takie pytanie - nie mozna przeslac .procmailx po ftp'ie na konto ? Powinno
:>zadzialac (nigdy nie mialem takiej potrzeby wiec nie wiem)

: bardzo często przesyłanie plików kropkowych jest zabronione.

Bardzo często użytkownicy kont "mail only" nie mają nawet $HOME, do
którego mogliby wrzucić .procmailrc, pomijając to, że bardzo często
procmail nie jest używany jako local delivery agent...

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O