Re: Lenie w onecie

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 19:38:11 MET DST

Pewnego dnia, a było to Fri, 1 Sep 2000 17:40:23 +0200 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <fidor_at_friko.internet.pl> i powiedziała:

>Takie pytanie - nie mozna przeslac .procmailx po ftp'ie na konto ? Powinno
>zadzialac (nigdy nie mialem takiej potrzeby wiec nie wiem)

bardzo często przesyłanie plików kropkowych jest zabronione.

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_transilvania.eu.org>  * Kabaret Loża44 -> http://loza44.topnet.pl/