Re: Co sie dzieje w Lublinie?

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 08:13:18 MET DST

Przemyslaw Frasunek <venglin_at_freebsd.lublin.pl> wrote:
: Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:
:> Tak. To prawda. Była spora awaria LubMAN-u, tylko część adresów była
:> dostępna przez kraków (kraacm). Trwało to dosyć długo i nawet wewnątrz
:> LUBMAN-u działy się "siupy".

: ...a spowodowane to było padem routera cahir, pod który jest podłączone
: 70% komercji. Jak widać do tej pory nie do końca uporali się z tym, a rolę
: cahira pełni janus.

Mniej wiecej prawda. Jesli jeszcze cos nie dziala to oswiec mnie co.
Moza da sie poprawic?

: Primary i secondary DNS *nie powinny* być umieszczane w tej samej sieci.
: LubMAN idzie dalej i umieszcza je na tym samym komputerze =)

Ciekawe. Skad masz takie informacje? Dla ulatwienia podam, ze moje
sa inne (i odnosnie sieci i odnosnie komputera).

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak