Re: MS szpieguje WWW?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 20:23:49 MET DST

On Sat, 2 Sep 2000 01:56:08 +0200,
B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam (Bart Ogryczak) wrote:

>Art. 51.
>1. Nikt nie może być obowiązany inaczej niż na podstawie ustawy zobowiązany
> do ujawniania informacji dotyczących jego osoby.
>[...]
>4. Każdy ma prawo do żądania sprostowania oraz usunięcia informacji
> nieprawdziwych, niepełnych lub zebranych w sposób sprzeczny z ustawą.
>5. Zasady i tryb gromadzenia oraz udostępniania informacji określa ustawa.
>

>(51.1. - gdyby ktoś miał wątpliwości, czy MS może żądać zarejestrowania softu)

Moglby zadac rejestracji przed udostepnieniem oprogramowania. kazdy
udostepniajacy swoje prawa (a udzielenie licencji na eksploatacje
oprogramowania jest przeniesieniem praw) moze zadac przedstawienia sie
przez kontrahenta. W braku zgody na takowe przedstawienie sie umowa
nie dochodzi do skutku.
tyle ze wowczas nie ma biznesu - jak sie licencje sprzedaje jak
kartofle to PO udzieleniu praw (a praw udziela sie, zgodnie z tym co
na pudelku napisane, po zaplaceniu i rozerwaniu celofanu...)
faktycznie takich zadan zglaszac nie mozna. Wymog rejestracji musialby
byc wyraznie postawiony PRZED sprzedaza licencji - ostatnim momentem
jest chwila gdy sprzedawca z polki klientowi podaje...

--
Darek