Re: Lenie w onecie

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_hell.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 23:09:20 MET DST

Grzegorz Janoszka <grzesjan_at_onet.pl> wrote:
> Ze niby co? Kazdy uzytkownik kont darmowych friko na poczatku mial
> adres user_at_frikoX.onet.pl (friko = friko1), nastepnie dodalo sie do
> tego user_at_privX.onet.pl (priv = priv1), aktualnie jest to
> user_at_poczta.onet.pl - czy to jest schizofrenia, ze zrezygnowalo sie z
> dziesieciu frik na rzecz jednego spojnego adresu?

Sorry, ale powyższy wykład nie trzyma się zasad logiki. Zrezygnowało?

O ile mnie pamięć nie myli, adres luzer_at_poczta.onet.pl jest "elegancko" (*)
wyglądającym aliasem konta luzer_at_privX.onet.pl. Poczta wysłana na oba
adresy dojdzie do tej samej skrzynki.

Jeśli to nie jest schizofrenią, to nie wiem, co nią jest.

> : Prowadzę niewielką listę mailową dla znajomych i właśnie z adresami
> : onetowymi mam problemy. Listy znajomego, zapisanego na ową listę
> : z adresu znajomy_at_priv1.onet.pl były odrzucane, pomimo, że w polu
> : From: miał dokładnie ten adres wpisany (nie znajomy_at_poczta, nie
> : znajomy_at_friko). Gdzieś po drodze wklejał się tajemniczy nagłówek
> : X-From_: znajomy_at_friko1.onet.pl, powodujący, że listserwer odrzucał
> : taki list.

Aż odgrzebałam stare śmieci.

Ten nagłówek dokleja listserw, z którego korzystam, skąd jednak wziął
sobie owo tajemnicze friko... nie mam pojęcia. Pewnie z księżyca, bo
pole Sender: było identyczne, jak pole From:

> To moze bys kiedys napisala na postmaster_at_onet.pl i wyjasnila problem,

To nie tyle mój problem, co ludzi mających konta na friko. Prawdę mówiąc,
mnie to ani ziębi, ani grzeje, jak skonfigurowane są wasze serwery, bo
z nich nie korzystam. Niech sobie wasi userzy piszą, jeśli im to
przeszkadza.

> a nie publicznie slala takie maile?

Skoro inni nie mogą się powstrzymać przed udzielaniem "dobrych rad", to
dlaczego ja nie mogę zasugerować człowiekowi, który wyraźnie ma problem,
poprawnego moim zdaniem jego rozwiązania? Publicznie? Człowiek pytał
publicznie.

> Bo jesli chcialas kogos osmieszyc, to osmieszylas sama siebie.

Moim celem było udzielenie pomocy, a nie ośmieszenie kogokolwiek, ale,
jak to mówią, uderz w stół, a nożyce się odezwą.

A na PMS polecam tabletki No-spa.

Asia

(*) cytat ze strony onetu

--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
You feel you have more memories than you have energy to process those