Re: Lenie w onecie

Autor: Rafal Rybinski (Rafal.Rybinski_at_nask.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 14:24:30 MET DST

On 30 Aug 2000, Jaroslaw Rafa wrote:

> [...]
> [...]
>
> Ale przeciez facet wlasnie pisze, ze sie takiej reakcji nie moze doczekac!
> Jezeli onet bombarduje go niechcianymi mailami i *nie chce* przestac, to coz
> innego robic, jak tylko je filtrowac?
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

A czy nie mozna sprawdzac konta fetchmailem i w przypadku gdy jest TEN
mail w skrzynce zdalnie przez odpowiednia opcje fetchmaila wykasowywac ta
poczte ze skrzynki??? Jesli nie fetchmail to cos innego (nie jestem pewien
ze ten programik ma mozliwosc kasowania listow na serwerze). Po co sobie
utrudniac i obciazac lacze?!?

Pozdrawiam.
kangur_at_nask.pl