Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:36:57 MET DST

Dnia 31 Aug 00 o godz. 9:16, Adam Kułagowski napisal(a):

> Jednak w/g gazety wyborczej mowa byla o 0202122 i tak samo twierdzil rzecznik
> TPSA w wywiadzie w Polsacie z tydzien temu - mowil o ich numerze dostepowym.
>
> Mam nadzeje ze to skroty myslowe (wiem naiwny jestem)

Oryginalny komunikat TPSA brzmi nastepujaco:

31/08/00

Od 1 września br. Telekomunikacja Polska S.A. wprowadza specjalną
taryfę dla użytkowników Internetu.

Według nowej taryfy, opłata za połączenie z Internetem poprzez numer
dostępowy (0-20) Telekomunikacji Polskiej S.A. wyniesie 0,29 zł.
plus VAT za 6 minut połączenia w dni robocze w godzinach 18.00 - 8.00
oraz przez całą dobę w soboty, niedziele i święta. Tyle samo
kosztować będą 3 minuty połączenia w dni robocze w godzinach 8.00 -
18.00.

[... dalej typowy tepsiany propagandowy belkot, ktory wycialem, coby nikogo
nie draznic ;-) ...]

I badz tu teraz madry - czy dotyczy to tylko numeru dostepowego tepsy, czy
wszystkich 0-20?
Napisalem list do tepsy z prosba o wyjasnienie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl