Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 13:14:55 MET DST

Dnia 31 Aug 00 o godz. 12:05, Jerzy Pawlus napisal(a):

> I tu jest pies pogrzebany. TP S.A. powinna udostepniac innym operatorom
> kable po tej samej cenie co Polpakowi-T. Takie powinno byc prawo.

Jak na razie Polpak-T nie jest odrebna firma, a jednostka organizacyjna TPSA.
Wiec TPSA nie "udostepnia" mu zadnych kabli.
TPSA po prostu korzysta z faktu, ze jest zarowno operatorem
telekomunikacyjnym, jak i ISPem, i dlatego moze oferowac dostep do Internetu
po laczach, ktore juz posiada jako operator tel., a inni ISP nie maja takich
mozliwosci. Mam jednak watpliwosci co do tego, czy jest to *nieuczciwa*
konkurencja.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl