Re: TPSA niszczy konkurencje (nowy cennik)

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 15:13:05 MET DST

dnia Tue, Aug 29, 2000 at 02:32:15PM +0200, Jacek Piskozub napisal(a):

> Dla mnie tytul z PC Kuriera ("Dobre wiesci z TPSA") zakrawa na kpine,
> gdyz z domu lacze sie poprzez numer dostepowy mojego gdanskiego LANu
> (TASK-u). Na koniec zacytuje jeszcze za Wyborcza rzecznika TPSA:
> "Uniezależnienie cen dostępu od cen połączeń lokalnych jest pierwszym
> krokiem w kierunku dalszego obniżenia cen dostępu do Internetu". No
> comment.

klasyczny przyklad praktyk monopolistycznych, imho powinien za to wyleciec
conajmniej dyrektor oraz powinni dostac nakaz stosowania takiej samej taryfy
dla linii dostepowych innych ISP.
Podobna opinie mam rowniez o SDI ktore nie pokrywa nawet kosztow dzierzawy
kabla w 90% przypadkow.

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-)