Odp: Re: MS szpieguje WWW?

Autor: PM (pmlb_at_interia.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 11:09:38 MET DST

> Ale po routingu pakietow tez mozna odnalezc siedzibe serwera,
> albo wrecz zapytac administratora.
>
> wydaje sie ze taka identyfikacja juz zrobiono, tylko zakres wdrozenia
> nie jest pelny.

Ale nie o to mi chodzi bo zidentyfikowac komputer w necie jest proste... ale
zidentyfikowac czy oprogramowanie uzywane jest legalne czy nie...to juz nie
jest proste, bo jak napisalem w przykladzie:
Ide do sklepu w Gornej Wolce kupuje MS Windows98 w pelnej paczce i co?
Przeci sprzedawca nie spisuje odemnie danych osobowych...
Wiec co z tego, ze MS "namierzy" moj IP i numer licencji jak nie wie do kogo
nalezy!!! I co jestem w takim przypadku piratem? Malo tego ja moge ta paczke
oddac w formie prezetu koledze a on kolezance i td...
Pozdrawiam.