Re: Portalenie (a statystyki)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 09:00:57 MET DST

Marek Baczek napisał:

> Slowo "odwiedziny" jest roznie rozumiane w zaleznosci od potrzeb i
> tutaj przewaznie nastepuje marketingowa manipulacja.

Taak, wiem. Odwiedziny to chyba z reguly po prostu odczytanie strony
World Wide Web. Kilka programow do logo liczy cos takiego, ale ma rozna
metodologie (okres w jakim odwiedziny wygasna). Ja tam licze caly dzien,
wiec pewnie dlatego mam tak malo :)

Jaroslaw Zielinski

PS. Sytuacja zmieni sie troche, gdy beda sieci reklamowe, ktore beda
dawaly serwisowi magiczny URL do ich bannera z ID serwisu. Wtedy te
sieci beda mialy spojna metodologicznie statystyke... tylko czy same
beda spojne z innymi?

PSS. Inna metoda jest niezalezny audyt z na przyklad wycieciem numerow
IP by zachowac prywatnosc. Bardzo by to wiele powiedzialo konkretnego
nie tylko o stronach odwiedzalnosci, ale takze o statystykach
przegladarek, popularnosci wyszukiwarek i katalogow... Trzeba tylko miec
X gigowy dysk i dobry pogram do analizy logow... oraz zaufanie
wszystkich zainteresowanych :)))