Autor: Łukasz Grochal (lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 19:59:49 MET DST
Michal Zalewski writes:
MZ> Jakis czas temu badania tego typu zamawiala "Polityka"
Niedawno swoje wyniki podało SMG/KRC. Firma dość poważna, jej badania
są dość ważnym źródłem informacji dla reklamodawców, do nich są zresztą
głównie skierowane. Wyglądało to jakoś tak:
onet 43.6%
wp 34,1%
rmf fm 13,7%
interia 11,4%
gazeta wyborcza 11,1%
pamorama firm 10,7%
mp3.pl 9,1%
arena 9,1%
radio zet 8,6%
chip 8,4%
internetia 5,7%
... i pewnie bym się nie chwalił, gdyby nie trzecia pozycja na liście ;>
Szczegóły nt. metody badania i przykładowe wyniki z czerwca można zobaczyć
na http://www.smgkrc.pl/pol/i-researchpl.html.
-- (-) Łukasz Grochal lukie_at_rotfl.eu.org (for PGP key visit:) _____________________________________________ http://www.rotfl.eu.org/ __ ... all in all it's just another rule in the firewall. /Ping Flood/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:36:06 MET DST